woensdag 5 mei 2010

Even Voorstellen: Juudith

Haaay..!!

Ten 1e welkom op onze site..!!
In dit stukje zal ik even vertellen wie ik ben en wat voorn berichten je van mij kan verwachten.
Komt ie dan.!

Ik ben Juudith, 19 jaar en wonend in een klein dorpje tussen zwolle en meppel. Ik woon bij mijn ouders, oudere broer. En ook hebben we nog een hond. Onze vrieze stabij, Bikkel. Het is een ontzettend lief dier, maar wel een beetje druk.. 3 dagen in de week werk ik in een bloemenwinkel, 1 avond per 2 weken ga ik naar school. Ik volg een opleiding tot bloemist, op het Aoc terra in emmen. Veder pas ik ook nog 1 dag in de week op een ontzettend lief jongentje van 3!

Mijn hobby's zijn muziek maken en scouting. Ik speel bij een show en marching band en ben hier erg duk mee. Bij scouting ben ik bezig een nieuwe speltak te starten voor kinderen van 5 t/m 7 jaar. Erg spannend.! Vedere dingen die ik zoal doen zijn, rondneuzen op het internet, beautysite's bezoeken, boeken lezen, filmpjes kijken en winkelen. Veder ben ik verslaafd aan schoenen, badeendjes en sieraden.

Berichten die je van mij kunt verwachten kunnen over van alles gaan, maar dan ook echt alles. Van make-up, films en boeken tot kleding, gerechten en onzin dingen.

Dit was een stukje over mij..

Liefs Juudith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten