vrijdag 7 mei 2010

Even voorstellen: Daniëlla

Heee! Leuk dat je dit bericht even bekijkt, ik zal me ook even voorstellen.

Ik ben Daniëlla, ik ben 16 jaar oud, en woon in een gehuchtje in het prachtige Overijssel. Waar ik gezellig bij mijn ouders thuis woon. In mijn vrije tijd hou ik me graag bezig met scouting, winkelen en vriendinnen. Verder zit ik nog op school om mijn havo diploma te halen. Ik hou van reizen, andere talen, en gezelligheid, winkelen, sport, niet alleen om te kijken, maar ook wel om te doen, films kijken, en fashionbladen lezen. Deze site doe ik samen met Juudith, die ik al heel lang ken, via de scouting. We zijn al lang vriendinnen en kwamen op een van onze gezellige middagen op het idee om deze site te beginnen. Mijn berichten kunnen ook over vanalles gaan, dus het word lekker gevarieerd.

Liefs, Daniella.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten