woensdag 12 mei 2010

Shopper de shop

Afgelopen maandag en vandaag ben ik even wezen winkelen. Maandag ben ik Meppel even in geweest om kadootjes te halen voor m'n oma. Toen ook direct nog even naar een leuke broek en schoenen gekeken. En geslaagd. Heb bij de C&A een broek gekocht.

Het is een eetje grijsachtig, zo'n zomerbroek. Ook voor schoenen ben ik geslaagd. Ik wou al een poosje leuke pumps of iets wat er op lijkt. Maar ik wou er ook niet te veel geld aan uitgeven, aangezien ik ze toch bijna nooit draag. Bij de schoenenreus ben ik geslaagd.

Vandaag ben ik het dorp rondgeweest. Bij de kruitvat heb ik 2 nagellakjes gekocht en haarlak. Ik hou helemaal niet van nagellak, en hield het altijd maar bij het da-huismerk en essence, maar was ook wel benieuwd naar catrice, dus heb er daar 2 van gekocht. 230 Clay-ton My Hero en 260 Blue's Brother. De haarlak was gewoon iets wat ik nog nodig was. Daarna bij de Hema geweest en daar een nieuwe oogschaduwkwast gekocht en foundation. Foundation heb ik nog nooit gedragen, dus maar de goedkoopste gehaald om te proberen.

Van de lakjes volgt nog een riview en van de broek en/of de schoenen ook nog wel een keer een outfit of the day.

Hebben jullie nog wat leuks geshopt?

Liefs Juudith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten